zdrowie

Plan diety Dukana – jak przezwyciężyć brak snu i schudnąć poprzez całkowity plan

Plan diety Dukana – jak przezwyciężyć brak snu i schudnąć poprzez całkowity plan
5/5 - (1 vote)

Świat diet jest pełen najnowszych modnych diet. I prawie zawsze, niezmiennie, jest haczyk – „ta dieta jest tak łatwa, że ​​każdy może to zrobić!” A jednak, pod koniec dnia, co jest najważniejsze podczas odchudzania? A jaki jest sekret sukcesu diety?

I wreszcie, te często wstrętne, bezsensownie nazwane, bezsensowne plany dietetyczne, które ograniczają spożycie diety do zaledwie garstki produktów spożywczych, zabraniając wszystkim innym zniknięcia z powierzchni planety. W takim przypadku bezwzględnie ważne jest zrozumienie i zaakceptowanie faktów, że o ile diety awaryjne mogą działać natychmiast i na krótką metę, na dłuższą metę generalnie są w stanie pozostawić organizmy pozbawione jakichkolwiek niezbędnych składników odżywczych. Spójrzmy na przykład… większość ludzi przechodzących na „diet” będzie ograniczać się do jednej grupy żywności (powiedzmy, cukru lub białka). To szybkie rozwiązanie, które może być skuteczne na krótką metę, ale na dłuższą metę jest nie tylko nieskuteczne, ale wręcz szkodliwe.

Diety, które opierają się wyłącznie na produktach niskowęglowodanowych, wysokotłuszczowych, wysokobiałkowych, a zatem niskokalorycznych, są z definicji złe dla osób odchudzających się. Jedynym pozytywnym skutkiem takiej diety jest to, że na pewno schudniesz. Ale problem polega na tym, że nie spożywasz wystarczającej ilości białka, a zatem spożywane kalorie sumują się do większej ilości niż przyjmujesz, i pozostaje ci tylko woda do picia i obwisły, zwiotczały żołądek. Czy to brzmi jak dieta, która działa?

W tym tkwi geniusz dobrze zbilansowanej diety, w różnorodności składników odżywczych, które może ona wnieść do Twojego stołu. Zdecydowanie zbyt wiele osób ograniczyło się do jedzenia makaronu z białej mąki na obiad, myśląc, że zapewni im to wszystkie potrzebne składniki odżywcze. Nic nie może być dalej od prawdy. Chociaż makaron może zawierać wszystkie niezbędne składniki odżywcze wymagane dla twojego organizmu, jest również przeładowany nadmiarem węglowodanów, tłuszczów i innych niezdrowych składników, których należy unikać za wszelką cenę. Korzyści zdrowotne wynikające z makaronu pełnoziarnistego są wielorakie, więc zamiast tego zacznij szukać pełnoziarnistych alternatyw.

Zamiast makaronu wybierz brązowy ryż lub spróbuj jednej z wielu pysznych alternatyw, takich jak dziki ryż. Poszukaj marek, które twierdzą, że oferują 30% białka, 30% błonnika pokarmowego i 10% węglowodanów pełnoziarnistych. Całkowity czas spędzony w kuchni — spróbuj obliczyć całkowity czas, jaki spędzasz w kuchni i upewnij się, że obejmuje to przygotowanie jedzenia! Jeśli uważasz, że Twoja rodzina zwykle je dużo więcej w nocy niż w ciągu dnia, być może czas zmniejszyć ilość podawanych przekąsek. Spróbuj podawać sześć małych posiłków dziennie zamiast pięciu dużych; zapewni to utrzymanie metabolizmu na wysokim poziomie i zapobiegnie nadmiernemu jedzeniu w nocy.

Ostatnią częścią diety Dukana jest tworzenie różnorodnych pysznych posiłków przy użyciu oliwy z oliwek, masła i ziół. Najpierw pozbądź się resztek makaronu z wczorajszego posiłku. Następnie wymieszaj w misce trochę szpinaku, jarmużu, boćwiny, marchewki i czosnku. Dodaj trochę orzechów i soli do mieszanki i podawaj z różnymi sosami marinara. Całkowity czas – oblicz, ile czasu poświęcasz na gotowanie tego dania i sprawdź, czy dodatkowe składniki na wierzchu wystarczą, aby szybciej się najeść, niż gdybyś po prostu zjadł duży obiad ugotowany ze zwykłym makaronem i masłem.